Vis blogindlæg
Udsmidte hold i ligaen? Hvad sker der?
Skrevet d. 04/03-2010 kl. 15:36 af mSa^^
Jeg synes virkelig det er ufatteligt? Hvorfor melde sig til SLAP og betale, bare for at holdet går i opløsning, man får for mange advarsler osv. Det er selvfølgelig ikke alle advarsler der er 100% holdets egen fejl, men mange kan undgåes...

Med mange mener jeg 95%. Man kan selvfølgelig ikke gøre for hvis ens custodia lige en enkelt gang crasher under en kamp, det er jo ikke cheat derfor, men en advarsel skal man have for det. Det er okay intet problem. (Ingen kritik af SLAP for hårde advarsler.)

Men at man ikke kan kommunikerer indbyrdes for snakket sammen om ting som, hvilket map vil vi spille, hvem kan spille, hvornår kan vi spille?
Utrolig mange får advarsel for overtrædelse af 24-timers reglen, noget man kan undgå hvis man lige snakkede sammen..

En anden ting er at mange får advarsler for upassende opførsel. Det må da være lidt nederen at baile sit hold, bare for at svine modstanderen til. Det er bare for dumt, man svigter sit hold.
Man kan sammenligne det lidt med en fodboldkamp. Hvis en spiller får rødt kort i en fodboldkamp, svarer det til at én mand skaffer sit team en advarsel.

Nå, men udover det så er jeg selv lidt træt af det her. Vi var klar på at skulle have 5 kampe i denne 2. og sidste halvdel af sæsonen. Dog kunne vi se fra start at 1 hold allerede var ude af ligaen.
Okay okay, 4 kampe er også okay, vi får da spillet noget så.

Her den anden dag, 1. marts vil jeg lige ind og se om der er nogle af holdene i puljen der har spillet, til min store forbavselse er der yderligere 2 hold der var kommet på 3 advarsler og derved ude af ligaen.

Det skuffede mig en del og det måtte jeg så ind på VT og fortælle drengene.
Så nu stod vi altså kun til 2 kampe, nemlig mod A.O.K og Xziles.. Jeg skrev til sidstnævnte allerede inden uge 8 og de har endnu ikke svaret mig. De har indtil imorgen klokken 20.00 til at melde sig på banen så vi kan få spillet den kamp, ingen efterlysning det her. (:D)

Jeg regner ikke med at de skriver, desværre.
Altså får vi kun en eneste kamp at spille, hvilket jeg synes er alt for ringe.

Det forbløffer mig en del at så få hold har styr på tingene, og selvom vi spiller i en lidt lav liga burde holdene have styr på det. Jeg er ærlig talt meget træt af at betale penge for det her og så kun få alt i alt halvdelen af de lovede kampe spillet.
Det er selvfølgelig ikke SLAP's skyld, men holdenes.

Det er ting jeg synes holdene virkelig burde få strammet op på. :s

- mSa^^
Kommentarer
#1 pEn 04/03-2010 15:56
enig...
 
#2 mSa^^ 04/03-2010 19:34
Jeg synes virkelig det er for dårligt. Men jeg synes heller ikke man skal tilpasse reglerne efter det, holdene må tilpasse sig efter reglerne :)
 
 
#3 STNxD 04/03-2010 21:54
Det vil altid være holdets fejl selv :), vi har indtil videre ikke fået nogen advarsler, men man ser alt for tit i Online, at folk ikke har styr på det ene og det andet, og det er ris til deres egen røv.
#4 Ged 05/03-2010 00:06
Ja, det er simpelthen for tyndt. " i vores række er 2 hold foreløbig også ude...
Det blog indlæg som jeg havde lavet ang. 24 timers reglen blev bare slettet af Slap.....

Det handler ikke om hvilken række man spiller men pli over for andre hold...
Så til de slappe hold.. Få fingeren ud!!!!

Mvh.
Ged

#5 moko_kai 05/03-2010 09:17
nu "styre" man jo ikke selv at holdet skal gå i opløsning, der kan opstå problemer. af forskellige årsagen at folk går hver til sit
 
#6 Rush84 05/03-2010 10:44
Nu handler det så også om hvor modne holdene er.
Dengang 2G besluttede sig for at stoppe var det lige efter Slap i ballerup, her var der stadig over halvdelen af online sæsonen tilbage, vi valgte da at spille denne sæson færdig, af respekt for de andre hold og ligaen.
 
 
#8 moko_kai 05/03-2010 15:31
tjaa nu behøver det ikke at have noget med modenhed at gøre overhoved, det kan også være at det simpelthen ikke fungerer mere
 
 
#9 Nebelong 05/03-2010 15:39
For modenhed kan du da vist ikke tale om !
stå til ansvar knægt!
 
#10 DAfAME 05/03-2010 16:09
Jo det handler det faktisk i stor stil om.. Når man trækker sig fra en slap sæson, lige midt i den / i starten af den - Så viser man ingen respekt for sine forstandere, og det gir sig selv, at det ikke er et tegn på modenhed :) Så jo Rush84 har ret..
 
 
#11 moko_kai 05/03-2010 16:21
hvordan kan det handle om det hvis man ikke kan sammen?
 
 
#12 Rush84 05/03-2010 16:26
så må man bide i det sure æble og spille de resterende kampe med det hold man nu engang er, selvom det ikke er sjovt at spille sammen.
 
 
#13 moko_kai 05/03-2010 16:59
når tingene ikke fungerer, så kommer der intet godt ud af at spille sammen
 
 
#18 DAfAME 05/03-2010 18:37
Gal du blank, forstå nu lidt af at respektere sine modstandere, ved at spille sæsonen færdig, så er jeg care på om man kan sammen på et hold, hvis man ikke kan give sine modstander den respekt de fortjener, ved at spille sæsonen færdig - Så man ikke særlig moden :)
 
 
#23 moko_kai 05/03-2010 21:23
så hvis du ikke kunne sammen med fx. din kæreste. og i vidste i ikke skulle være sammen mere, jamen så ville du bare være sammen med hende i en overgang?
 
 
#24 BaSS.pl0X 05/03-2010 22:00
AHAHAHAHAHA


Officelt bedste sammenligning nogensinde!!

 
 
#26 moko_kai 05/03-2010 22:57
well man bliver vel nød til at komme med noget personligt (:
 
 
#28 DAfAME 06/03-2010 00:58
Personligt, hvad snakker du om? Du kan jo ikke sammenligne kæresteri, med modenheden på et CS hold :S

Der er slet intet og sammenligne, for hvis du har respekt for dine modstander i din division, så spiller du sæsonen færdigt, hvis ikke, så du ikke moden nok :)

Hvis man ikke kan klarer de måske 3-4 sidste kampe i ens div, før man trækker sig fra slap. Så sku man måske lige tænke, en ekstra gang over, inden man laver et hold til slap :-)
 
 
#29 moko_kai 06/03-2010 10:16
nu har det jo intet med respekt overhoved at gøre, man er sgu ikke selv herre over at det ikke fungerer sådan er det sku med mange ting.

Tvivler på at folk tilmelder sig slap og på forhånd ved at de vil gå hver til sit, der kan opstå problemer som som gør at det bare ikke fungerer, også nytter det sgu ikke at sidde og game sammen, og det er ligemeget om man mangler 1 eller 50 kampe.
 
#17 DAfAME 05/03-2010 18:36
SÅ spiller man sku sæsonen færdig, og respektere sine modstanderer.. No more to say :-)
 
 
#57 zpaLix_ 16/03-2010 16:29
Nu for at bruge moko_kai\'s sammenligning... Hvis du var forlovet og brylluppet er planlagt med tilhørende bryllupsrejse og i så finder ud af det ikke er jer 2 der skal være sammen... Vil du så blive gift og tage på bryllupsrejse hvorefter man bare skal skilles??
 
 
#58 zaioh 22/03-2010 23:34
Hvad er det for en latterlig sammenligning haha :D

 
#14 mSa^^ 05/03-2010 17:00
Det er da uden tvivl et spørgsmål om modenhed? - Hvis man var 5 - 6 modne gutter, så var man da blevet enige om at gøre sæsonen færdig.. Det ville give langt større respekt fra de andre hold.
 
 
#15 moko_kai 05/03-2010 17:44
selvfølgelig ville det være et klart plus, men der kan opstå problemer hvor man bare ikke kan sammen, også vil det kun være negtivt at game sammen
 
 
#16 mSa^^ 05/03-2010 18:35
ja, det er rigtigt, men jeg tror da at 95%, hvis de slog koldt vand i blodet kunne klare et par kampe eller 5 med hvem det nu skulle være :D
 
 
#20 DAfAME 05/03-2010 18:41
moko_kai lyder ikke til at være sådan en person mSa :/ s2s
 
 
#34 Nebelong 06/03-2010 17:35
Moko_kai er generelt svær at forstå.
Lad for gudsskyld være at lyt på ham, han er så fuld af pis.
 
 
#35 Bozo 06/03-2010 19:23
Det var så en udmelding du burde holde inde på Playzeek. Der er vist ingen grund til at blive personlig herinde.
 
 
#48 DAfAME 07/03-2010 15:27
Det jo ikke personligt.. Det er et fact :)
 
#49 Nebelong 07/03-2010 15:44
Denne udmelding har intet med playzeek at gøre, men moko_kai selv.
Da landet ligger sådan at til Dreamhack summer 2009, der får Moko_kai stjålet sin pung, og han har ingen penge eller kort eller noget, og skal leve uden mad i 4 dage. Men så vælger en af mine rigtige gode venner at låne ham penge til mad og transport hjem. Men moko_kai vælger så derefter bare at blockere alt kontakt med os, og sletter os samtlige steder vi var friends.
Moko er en tard, men vi var flinke ved ham, og det får man intet ud af.

Så moko jeg håber fandme snart du tager dig gevaldigt sammen.
Hvad har du tænkt dig der skal ske med dit liv? seriøst !
 
#41 moko_kai 07/03-2010 13:46
hvordan kan du udtale dig om det?

jeg syntes helt bestemt også man skal fuldføre en season. hvis det går an.
 
#19 DAfAME 05/03-2010 18:40
Der er jo ingen der siger, det er forevigt de skal game sammen.. Prøv lige moko, det hele handler om, at vise respekt for sine modstandere, som rent faktisk kan få et hold til at fungerer.. Hvis man ikke kan det, så man bare ikke moden nok :o)

Problemer kan opstå, men man gør sku sine ting færdige - Såsom en slap sæson,d en spiller man sku færdig, og ikke bare quitter midt i det hele.. Fordi man ikke kan sammen, det er useriøst og mega umodent :) Og for ikke at sige respektløst overfor sine modstandere.. :-)
#7 BaSS.pl0X 05/03-2010 11:11
Hvis du selv mener at du ikke har fået det fulde udbytte af hvad du er blevet lovet af SLAP angående ligaen, så må du tage regnemaskinen frem og komme med et bud på hvad du mener er fair at få refunderet.

SLAP kan vel ikke stilles til ansvar overfor at nogle hold ikke møder op til tiden eller forlader ligaen midt i sæsonen.

Hvis mit hold kun spiller 50% af vores kampe, ville jeg personligt skrive til SLAP og bede om at få 50% af mine indbetalte penge tilbage, eftersom jeg kun har fået halvdelen af hvad jeg blev lovet jeg fik. Det er selfølgelig ikke sikkert, at jeg ville få de penge refunderet, men så kunne jeg så vælge om jeg ville deltage i SLAP længere.

Skriv en meddelelse til SLAP og begrund dine kritikker så de bliver opmærksomme på at der er utilfredse brugere der mener at der skal være strengere regler til for at holdende møder op og ikke forlader sæsonen når den ikke er spillet færdig.

 
#22 Dorathor 05/03-2010 19:49
Whine
 
 
#25 mSa^^ 05/03-2010 22:34
Der er vidst en der enten ikke forstår det, eller bare ikke kan se situationen?

EDIT:

Kan se du ikke en gang er med i CS1.6 ligaen, så du kan ikke rigtig udtale dig? s;
 
 
#27 BaSS.pl0X 05/03-2010 23:25
Kommentaren er slettet
 
#53 BaSS.pl0X 08/03-2010 15:28
Jeg kan da sidde og se på kampsystemet nødagtig hvad du flæber om. Følg mit råd eller ti stille, du kommer ingen vegne med en blog som denne.
 
 
#54 mSa^^ 08/03-2010 17:23
Det var skam ikke til dig min fine ven, men ingen grund til at sige jeg skal tie stille, da jeg fuldstændig selv er herre over det..

Flæber jeg? Jeg mener da bare at jeg sætter tingene i et perspektiv, så det er da dig der ikke er helt med.
#21 7ri 05/03-2010 18:49
Det ses jo også tit, at det er mange nystartet claner som tilmelder sig slap, og det er jo fint med flere hold i ligaen. men problemer ligger i, at mange nystartet claner tilmelder sit hold i den forkerte division, og efter de har tabt den første kamp, så gider de ikke mere.

Mange tror man bliver verdens bedste på ingen tid, også her er det et problem, da man skal ligge mange timer i at blive bedre. og ja, hvis holdet ikke passer sammen, så vil det lukke ned. Men det ses tit, at det er fordi at man har haft en dårlig kamp, og så bliver folk sur på hinanden, og så ender det i en lukning.

Så SLAP kunne jo godt indføre at man måske min skulle havde været oppe i min en mdr, men igen det ville krave at slap tjekker alt igennem - og så bliver liga'en rykket eller andre ting, og tror derfor ikke det ville holde.

Men hvis nu folket bare gad at blive lidt moden og spille det man tilmelder sig til, og om man bliver presset med nogle kampe, så må man sku bide i det sure æble.

nu har vi selv lige været presset med nogle ESL kampe, og det ville ikke være fair overfor vores modstanner at vi ikke møde op til kampen, og derfor sagde vi bare, så fyrer vi bare lige de sidste kamp. Det samme glæder jo her i slap, og LIGa'en måske er så stor er det jo fuld stændigt lige meget. man tilmelder sig noget, som man fuldføre, og det er sku lige meget om det er et hold i 7 division eller om det er i 1 division. BLI NU LIDT MODEN FOLKET!
 
#30 Ronnie 06/03-2010 12:49
Og så er der dem, som fra start af bliver placeret i den forkerte division, og skal lægge røv til en endefuld under fase 1, mister motivationen til at fortsætte, og derved har smidt penge ud af vinduet.

Synes sgu ikke kun man kan tøre det her af på holdende. I nogle tilfælde, der har admins bare ikke gjort sit arbejde ordentligt fra start :)
 
 
#31 7ri 06/03-2010 13:19
Har du ret i - men det ses bare tit, at holdet tror de er det bedste hold fordi de har haft nogle gode kampe - og derfor vil i en højere division end hvor de hører hjemme.

men det er også svært for slap, da de forhen har brugt deres test hold - men igen her er det svært for dem, da de også kan mener at et hold måske skal i 4 div, men der hører holdet slet ikke hjemme.

Men synes det er fint slap har delt sæsonen op i 2, da nogle hold altid har nogle WO, og så skal det hold som vinder stort bare højere op, så dem i en lavere div få nogle gode kampe.

Men tror vi ikke komme til se noget andet her ved slap, så skal SLAP indføre nogle helt nye regler, og så kan det være at mange hold slet ikke gider spille her i ligaen.-

 
#33 The_EQualizer 06/03-2010 17:14
Hvis 2 afviklede kampe der ender i nederlag er nok til at smadre din motivation så var den vidst heller ikke så stor til at begynde med.

Og så lad os lige understrege at det er holdenes eget ansvar at oplyse om forhold der gør at deres niveau ikke skal vurderes ud fra deres spillermateriale.
 
 
#38 7ri 07/03-2010 01:34
jeg har det fint nok med slap, eller vil jeg ikke havde været en del af det. så synes det er lidt mærkeligt at du skriver til mig at jeg måske mister motivation. for det gør jeg ikke.

Men lige meget hvor meget man laver regler og andre ting, så vil der altid være hold som dropper fra. så tror altid det her problem vil være der.

btw EQ: synes du har lavet et godt stykke arbejde her i slap :)
 
 
#39 Rush84 07/03-2010 10:43
se nu hvem det er han svarer... det er ikke dig :D
 
 
#40 d0ke 07/03-2010 11:10
du skal ikke tage glæden fra ham :D
 
#42 7ri 07/03-2010 13:48
fanme da også for dårligt lavet at den streg skal være så lille :) hehe..

 
 
#46 Rush84 07/03-2010 14:09
åben øjnene :P
 
#43 7ri 07/03-2010 13:48
beklager eQ - så ikke at du var den anden du skrev til - og RUSH skolelærer har lært at rette på folk :)
 
 
#45 Rush84 07/03-2010 14:09
jeg prøver slet ikke på at bruge mine pædagogiske formåen på dig, da jeg allerede for lang tid siden erfarede, at du var uden for pædagogisk rækkevidde :P
 
 
#47 7ri 07/03-2010 15:08
haha - synes nu også godt om dig :)
 
#52 Ronnie 08/03-2010 11:44
Der er ikke meget idé i at understrege din pointe, med noget som vi gjorde fra start.
Jeg kan naturligvis kun snakke for mig selv, og jeg var personligt klar på at fortsætte. Jeg forstår dog godt mine holdkammerater, når deres motivation forsvinder, når vi har forklaret hvorfor vi bør placeres i en lavere division, og vores ønske ikke bliver opfyldt.
Det er mig stadig en gåde hvordan, at man kan dømme vores niveau udfra en gammel afdanket spiller(xre) og en enkelt spiller, som tilfældigvis er/var i DEL(mlky).
I har været på scenen i så mange år, så i ved sgu godt at det ikke er enkelte spillere, som vinder kampe.
At du synes det er en joke, at motivationen kan forsvinde efter to kampe, det må du om. Jeg synes det er en joke, når man ikke gør sit arbejde tilfredsstillende, og det kan vi diskutere i en evighed.
#32 7ri 06/03-2010 13:25
For selvom at slap indføre reglerne om at et hold skal være F,eks 1 mdr gamle, så ændre det ikke på at holdet godt kan lukke ned midt i sæsonen.

Nu kører vi jo alle over EsportID - og så kunne man jo give et "ban" til den pågældende person, så den person ikke kan være med i sæsonen efter. da chancen for at personen joiner et hold og lukker ned igen er stor.

Så man kunne sige:

Lukning af hold giver 1 sæson's ban - så har spillerne også mulighed for at finde ud af om han har fundet det rigtigt hold.

Men det kraver jo også bare at slap arbejder på højtryk på at få lavet sådan et system. men tror det er mere holdbart end med det vi kører i da. er sikker på at man af de hold som er med i denne sæson også var med i sidste sæson, og allerede der kan man jo se med et ban vil der måske ikke havde været så mange hold som smuttede fra ligaen.
#36 Bozo 06/03-2010 19:34
Samme sang om og om igen. Slap prøver at tækkes folket der deltager i deres sæson, men flere hold vælger at droppe ud midt i det hele, sæson efter sæson. Mange tager det så seriøst at deltage, at de selv mener at de er de bedste, selv inden sæsonen begynder. Når de så får de første nederlag, så trækker de sig tilbage for at danne nye hold som garanteret vinder næste sæson :D

Men skulle der ske noget seriøst omkring vores SportsIDer der nu er blevet påduttet os, så må det da være at der er nogen der holder øje med disse personer der hopper fra klan til klan. Det skal bare ikke være muligt at joine en ny klan i indeværende sæson, for at fortsætte turneringen på et nyt hold.
#37 Funch 06/03-2010 19:35
Jeg kan ikke blive mere enig med dig. Vi har dog været så heldige hverken at være udefor det i 1. eller 2. periode. Men jeg kan helt klart godt følge dig.
#44 7ri 07/03-2010 13:50
men mSa^^ isteden for at du kommer med kratik til slap, så kunne du jo måske selv udarbejde en plan som SLAP kunne bruge. isteden for at det bare er whine. så hjælp dem lidt, og skriv til dem hvad du synes de skulle lave om på hvis det er
 
#51 mSa^^ 07/03-2010 21:41
Det er ingen kritik af SLAP, og mener da slet ikke det er whine?

Efterlyser bare noget mere hos holdene..
#50 Xidel 07/03-2010 20:37
Reglerne er rigtige, det tager tid før commynitet har vænnet sig til dem..
#55 JKN 09/03-2010 08:18
Vores division er allerede afsluttet efter 2 kampe pga. 3 hold har meldt sig ud. Det er så ufattelig nedern, når man tænker på vi har betalt de 150kr for at spille med, og de andre hold bare skider på det. Ved ikke hvad Slap skal gøre, men en løsning må der findes på et tidspunkt.
#56 Haris P. 09/03-2010 21:45
Brug EAC, så Opstår disse problemer ikke med custodia fejl mm.
Du skal have et eSports ID for at kunne kommentere - registrer dig nu!